Duktig tjej

Hej hej, hemskt mycket hej.

Fy, vad trött jag är. Det är väl jag alltid egentligen, men just nu håller jag på att somna på tangentbordet. Under den senaste veckan har jag och Adam jobbat om varandra, dvs. När den ena jobbar så är den andra hemma, vilket jag tycker är jättetråkigt. Det är sällan vi jobbar ihop. Det kanske är bra på ett sätt, men det är inte kul att vi inte hinner umgås så mycket under veckorna. Dessutom så jobbar han de helgerna då jag är ledig och tvärtom. Urk :( Men trots detta så är jag så jävla glad och lycklig över att vi flyttade ihop. Vi funkar så bra ihop och jag älskar honom and that's that!

I lördags var vi på min fasters 60 års fest. Första gången som Adam fick träffa min släkt. Det var kul! Dock blev det inte någon långvarig vistelse då jag var helt sinnes sjukt trött efter att ha gått upp 4.45 samma morgon. Så vi åkte hem efter ett tag. Men kul att få träffa mamma, pappa och bror samt resten av släkten.

Åh juste, en helt random grej. Jag har klippt mig och slingat håret ljusare på Bobby's i Vällingby, jävlar vad nöjd jag blev. Tror inte jag har varit så fin i håret förut (enligt mig i alla fall). Det är verkligen ett ställe jag kommer att gå till i fortsättningen. Har ingen bild på det än tyvärr. Får se om när jag ev slänger upp det här. Hihi.

Återigen, fan vad blandat inlägg. Men det är så många olika tankar som dyker upp i mitt huvudet, vilket gör att inläggen börjar alltmer bli osammanhängande. Detta sker oftast när jag är så trött.

Nu ska jag vara en duktig tjej och vika tvätt och diska, hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Knegarn

Duktig tjej :D

2010-05-11 @ 17:44:28
URL: http://knegarn.blogg.se/
Postat av: Malin a.k.a mellis

Fan vad roligt att ni flyttat ihop föresten :)

Sen dom som snackar är bara dom som är avundsjuka!!

grattis eller vad man nu säger :D

2010-05-12 @ 19:26:15
Postat av: Lise

Hej gumman!



Är så jätteglad för er skull! Saknar dig ändå, det känns så tomt i huset nu. Stoooor Kram!!!

2010-05-12 @ 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0