I don't give a fuck!

Urk, vad jag är trött nu. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag gick upp vid 6 imorse när jag hellre hade velat ligga kvar brevid min gosiga man och sovit några timmar till. Nåja, jobbet kallade så det var bara att gå upp helt enkelt! Idag har jag fått stå i kök och nu luktar mina fingrar torrlök och saltgurka, mums! Sen så fick jag lära mig att räkna kassor. Inte så speciellt svårt faktiskt, måste få in det som en vana bara. Fick gå vid ungefär vid halv 5 och nu är jag hemma igen.

Något skoj som har hänt på senaste är att jag har flyttat ihop med Adam. En sambo, bara sådär! Känns så sjukt härligt och vi funkar så bra ihop. (Nu vet jag att mina kollegor som läser min blogg kommer att starta upp rykten och snacka så mycket, men helt ärligt talat, I don't give a fuck! Jag är lycklig för att jag har hittat någon som jag verkligen bryr mig om och älskar. Det är bara tråkigt att det finns typer som inte har något bättre för sig än att gå bakom ryggen och inte kan vara glad för ens skull. Nåja, just like I said, I don't give a fuck!)

Hähä, nu måste jag faktiskt plugga och jag skojar inte. Visst, det är inte som att sitta i skolan. Men jag har fått en pärm som handlar om skiftledning som jag måste skriva i. Men behöver Adams hjälp med några uppgifter. Aja, dom får jag ta imorgon med honom eftersom han jobbar stängning ikväll. Usch, inte kul när vi jobbar om varandra.

Fan vilket osammanhängande inlägg det blev, så kan det gå ;)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihi :)

2010-05-05 @ 11:47:09
Postat av: Lise

STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR KRAM!!!!!

2010-05-05 @ 16:13:08
Postat av: Ella

Var glad istället för att bry dig om vad andra tycker om att ni flyttat ihop, det har väl inte dom nåt med att göra iallafall? Rykten kommer man aldrig ifrån oavsett. Så sluta vara bitter och njut av att vara sambo!

2010-05-05 @ 18:53:49
Postat av: Zandra

Jag är glad för er skull! =)

2010-05-08 @ 13:08:53
Postat av: Linda

Me2

2010-05-10 @ 13:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0