Fredag

Ja, jag är sämst på att uppdatera, I know. Men nu är jag här igen och tänkte skriva lite på mammas begäran :)

Den senaste tiden har bestått av jobb, jobb, jobb och lite mer jobb. Känns seriöst som jag bor där. Varje natt drömmer jag någonting om jobbet, helt sick. Men men, får försöka se till att jag får mer regelbundna tider så jag kan vänja mig någon gång, hihi.

Dessutom så har jag och Adam haft besök av Stina och Rikard både igår och i måndags, mycket trevligt! Vi har suttit ute på vår uteplats med god dricka och mat och har bara umgåtts. Så jäkla mysigt att sitta där i den sköna solen med härligt sällskap, många skratt blev det! Jag och Adam har varit sjukt duktiga som har storstädat hela lägenheten, tog sin tid men oj vad fint det blev!

Idag har vi bara chillat, har knappt orkat göra någonting. Jag har mått rätt dåligt så jag slocknade på soffan i några timmar på eftermiddagen. Sen åkte jag hem till mamma och pappa för middag och film. Ska förövrigt sova här inatt då jag börja jobba 7.45 imorgon bitti. Slutar vid 14 ungefär och ska sen hem för att grilla med Adam, Stina och Rickard. Sen ska vi kika på fotboll. Kommer nog bli najs!

Ska försöka sova nu. Ska trots allt vara uppe om 7 timmar. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Lägg upp bild på ditt hår :D Du är jätteduktig!!

2010-05-22 @ 13:23:58
Postat av: Anonym

Jamen precis.. uppdatera MERA! ;)

2010-06-30 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0