Work!

Som sagt, träffade Amanda igår på sportsbaren i Kungsängen. Vi tog en öl och satt & snackade länge! Sen mötte jag upp Adam vid stationen och vi gick hem till mig. Somnade runt 23 någon gång.

Idag ringde alarmet 5.00 och vi var så jäkla trötta att vi snoozade 20 min till. Siri (min kisse) hoppade upp i sängen och ville bestämt gosa med Adam, så sjukt gulligt! Sen gick vi upp och drog till tåget. Egentligen ska jag inte börja jobba förens om 1 timme, men följde med Adam till jobbet då han öppnar idag. Sååå nu sitter jag här i p-matsalen och väntar tills restaurangen öppnar så jag kan äta frukost, tihi!

Vad som händer efter jobbet vet jag inte, hoppas på att något skoj sker!
Puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0