Brunch!

Igår var det jobb, det gick helt okej faktiskt. Fick gå lite tidigare så jag hann med bussen, åkte hem och fixade lite grejer. Därefter drog jag till Hässelby till Adam och umgicks med hans vänner över en hel del öl och mycket buzz, det var skoj! Och "Lillebror" var bäst som alltid, visst Zandra? (; haha nåja. Efter det drog jag och Adam hem till honom.

Idag vaknade vi lagom pigga och glada, höhö. Det blev en segis-morgon helt enkelt, mys! Vi åt frukost vid sisådär 13-tiden. Sen kom hans bror Kim och deras mamma över för brunch. Vi gjorde pannkakor, scrambeld eggs & bacon, baugette med pålägg, jucie och kaffe, yuuuuummie! :D Hamnade i en rejäl matkoma ska ni veta, haha!  Nåja, jag åkte hem runt 17 för middag med mamma och pappa, ännu mera mat... haha. Nu är jag mättare än någonsin.

Ska ta en dusch nu hade jag tänkt och sen kommer Amanda över. Åh, vad jag har saknat henne! Vi har ju inte setts sen precis innan nyår, vilket är sjuuuukt längesen! Vi ska dra till sportsbaren och ta en öl och bara ta igen helt enkelt, kommer bli najs!

Juste, tanke på inget! Såg att det var en bild som hade blivit upplagd på facebook som jag hade totalt glömt bort. Det var nyår och jag & Adam hade precis kommit till Hässelby för att dra till lokalfesten som vi var på. 

                                                                                               Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0