Vill bli brun!

Igår kom mamma och pappa hem från Teneriffa. De är bruna och fina, sjukt orättvist! Vill också bli brun. Nåja, får väl vänta tills sommaren, då jävlar haha!

Dessutom så åkte jag till Adam igår. Vi drog över till Rickard och Stina ett tag för att äta lite pastasallad och kollade på "District 9", en helt okej-film. Sen vaknade jag 6 imorse och var superpigg. Men när klockan hade blivit 7 började jag få långtråkigt och började peta på Adam så han skulle vara vaken med mig. Haha, visst är jag snäll? Stackarn var jättetrött, men har man tråkigt så har man! haha.

Adam skulle egentligen ha tränat innan jobbet, men eftersom vi vaknade så pass tidigt så somnade vi i soffan framför tvn. Han fick helt enkelt skippa träningen och åkte direkt till jobbet och jag hem. Väl hemma har jag umgåtts lite med mami och hjälpt till med att laga mat. Bör dessutom städa mitt rum egentligen, men jag är så jäkla lat och orkar helt enkelt inte. Eftersom jag redan har skjutit upp det några dagar kan jag lika gärna göra det en dag till, bara för jag är busig hihi.

Ikväll lär det inte hända ett skit, eller ska visserligen kolla lite på den nya serien med "Arn" med familjen. Lite kvalitétstid med dem eftersom vi har knappt träffats sen jag kom hem, hihi.

pööööss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0