Update hemma hos pojkvännen

God morgon!

Yes I know, jag är uppe tidigt... igen. Men idag känner jag mig inte pigg för fem öre utan är helt cp-trött. Det beror nog på att jag inte kunde somna igår.

Jag lyckades städa hälften av mitt rum igår och ska fortsätta med resten idag tänkte jag. Sen var det en tur till McClarens (haha) med Adam och hans vänner, det var riktigt skoj! Det blev en öl eller två och sen började alla röra sig hemåt. Jag sov kvar hos Adam och vaknade för kanske en halvtimme sen. Kunde inte riktigt somna om heller efter att han åkte till jobbet. Nåja, lika bra att jag är uppe nu. Ska ta bussen som går om 15 min så jag hinner göra någonting vettigt idag.

And btw, idag har jag och Adam varit tillsammans i 3 underbara månader. Såhär lycklig har jag aldrig kännt mig förut med någon. Puss på dig baby! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0