Sömnbrist?

God kväll på er!

Igår så jobbade jag 7.45-15.45, väntade tills Adam slutade och sen åkte vi hem till honom och åt pannkakor, muums! Sen bar det av hem till Zandra för att kika på AIK-matchen. Tyvärr förlorade dem med 1-3, inte okej!

Nåja, efter matchen så åkte vi hem igen och så somnade vi väl vid halv 11 tror jag? Sen när alarmet ringde vid 5 trodde jag att jag seriöst skulle börja gråta ellet något. Jag var så sjukt trött och hade världens dunkande huvudvärk, ingen vidare bra start på dagen alltså. Vi åkte tillsammans till jobbet och jag fick sitta och vänta tills jag skulle börja. Höll på att somna när jag satt och kollade på tv i p-matsalen, men jag lyckades att hålla mig vaken hihi.

Det gick finfint att jobba på morgonen. Men när jag kom in efter min rast hade jag lyckats att tappa all min lust och ork. Kände mig så trött, hängig, less och arg... Varför behöver jag inte nämna här, men jag kan ju säga att jag kände en enorm lättnad när jag fick sluta. Amanda kom till jobbet och vi åt lite grann. Sen så tog vi sällskap med Adam mot Barkarby och vi åkte hem. Lekte lite med Amanda och sen så har jag typ suttit här bara och gjort nada. Så sjukt tråkigt! Visserligen har Amanda försökt få med mig ut på promenad, men jag är så jäkla slut i kroppen att jag helt enkelt inte orkar. Jag är jättetråkigt, haha.

Ska försöka lägga mig om 25 min så jag kan ta igen min sömn. Känns tomt att sova ensam nu när man är van vid att ha en gosig pojkvän brevid sig. Men nåja, man kan inte få allt i världen. Dessutom så ses vi ett litet tag imorgon på jobbet ändå :) hihi. 

Puss och god natt på er!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0