Överraskning

Helluu!

Förlåt för jag inte har uppdaterat, men jag har haft annat för mig förstår ni!

Åkte tillbaka till Adam i förrgår på kvällen, det var myys. Sen så igår skulle han till tandläkaren och jag hakade på. Efter det drog vi till Vällingby och åt på Subway. Därefter skulle han träna och jag kikade runt i affärerna så länge och fick med mig hårinpackning och 2 ansiktsmasker hem, superbra! Sen åkte vi till honom igen och vi var hur sega som helst. Jag blev sjukt sugen på godis, verkligen jättesugen!! Efter mycket övertalning så gick vi till ICA och köpte det och lite film-mys. Vi tittade på "the departed" (tror den hette så) som gick på 6an och lade oss 21.45 typ. Förstår inte riktigt vart min trötthet kom ifrån, men jag var så trött att jag fick nästan ont i huvudet.

Imorse ringde väckarklockan vid 5 och Adam skulle till jobbet. Jag sov då kvar ett tag till och vaknade till vid 9 igen. Jag lämnade en överraskning till honom innan jag åkte hem, hoppas han blir glad! haha.

Nu ska jag faktiskt städa klart mitt rum och huset!
Puuuss

Kommentarer
Postat av: Knegarn

Han blev mycket glad! <3

2010-03-27 @ 01:25:14
URL: http://knegarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0