Opereras eller ej?

Nu har jag varit hos tandläkaren och är nu 430:- fattigare, men det var det värt ändå. De gjorde en spolning och fy satan vad ont det gjorde. Visst, de använde lokalbedövning, men det hjälpte inte så mycket kan jag tala om. Fast hellre det än utan, vill inte ens veta hur det hade kännts utan den. Tandläkaren sa också att om det inte blir bättre så får jag bestämma mig för om jag vill operera bort den eller ej, men vi får se hur det blir efter den här spolningen, kanske blir bättre?

Nåja, jag ska nu fixa mig iordning och sen träffa busan. ÅÅååh vad jag har saknat henne! Det blir till att luncha i stan (antagligen bara hon som äter, har fortfarande cp-ont) och bara chilla. Ska bli sjukt najs!

Och ikväll blir det party med world tour och guitar hero 3, tjohej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0