Ny mobil, tack!

Idag vaknade jag tidigt igen. Tror att sömnrytmen från London har lyckats hålla i sig rätt bra, goodie! Men jag vet nästan helt säkert att den kommer förstöras så fort jag har stängningspass på jobbet, men wth, det är ju pengar! Är ledig i princip hela veckan vilket kommer suga totalt för min ekonomi. Känner att jag kommer bli råfattig tills jag får min "riktiga" lön som kommer ut i maj. Dessutom håller min kära Sony Ericsson W890i på att gå i pension nu. Har egentligen haft problem med den i över 1½ år då den startar om sig så fort batteriet blir kallt. Men nu är mobilen skitseg som kan dö mitt under ett samtal fastän batteriet är laddad och med att kunna få upp knapplåset. Jag känner då att det börjar bli dags att skaffa en ny mobil helt enkelt. Vilken det blir får vi se.

Nu har jag redan hunnit duscha, äta frukost och klä på mig, and now what? Ska visserligen städa mitt rum idag men har inte en enda aning om vad som sker sen. Nåja, vi får väl se. Första prio är städningen så det ska jag väl sätta igång med alldeles strax.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Sara

Kan ju alltid rekommendera min snygga/fina/coola röda mobil som har sådan charm och kärlek! ;P

2010-03-23 @ 22:55:41
URL: http://sara04.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0