Lördag

Heej!

Urk, har kännt mig rätt dålig idag, typ som om jag vore bakis fast jag inte har druckit någon alkohol. Ni vet, trött, huvudvärk och rent allmänt seg. Vet inte om det beror på att jag har sovit dåligt eller ej, men något knas är det.

Nåja, igår var jag som sagt i stan med Jennie, ååååh vad jag har saknat henne! Vi tog en lunch på McD och sen shoppade vi lite. Jag fick med mig ett par skor och lite smink från make up store och hon köpte två par skor. Sen på tåget hem mötte jag upp Adam eftersom vi skulle ut på äventyr! Haha nej men, vi skulle åka till Brunna och hämta World tour och sånt. Så gjorde vi det och spelade med bror. Efter det gick vi och köpte pizza, muums! Sen typ chill och jag däckade med smink och hela köret på. Vaknade upp halv 3 inatt och kände mig tvungen att ta bort det, haha. Alarmet ringde halv 8 eftersom Adam skulle upp och jobba. Han drog och jag somnade om och vaknade 11. Städade lite och spelat lite mer med bror min. Men nu har jag mitt rum kvar att städa och så ska jag laga middagen nu tänkte jag. Vad som händer ikväll vet jag inte. Jobbar 7.45-16.15 och vill vara pigg då, så det lär bli till att lägga sig tidigt ikväll.

Imorgon kommer mamma och pappa hem från Teneriffa, ska bli kul! Har knappt träffat dem sen jag åkte till London i Januari. Totalt 9 timmar eller så. Men skitsamma, nu ska jag laga maaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0