Kanonkul

AAAAAAJEE, min tand värker så sjukt mycket!! Har ringt tandläkaren och bokat tid till 9.10 imorgon bitti. Hoppas de kan hjälpa mig eftersom jag orkar knappt prata p.g.a. all värk. Ni skulle bara veta hur konstigt det lät när jag pratade på jobbet idag, hahha. det var kul, kanonkul!

Idag var jag en tröttfia, men det gick rätt bra på jobbet ändå minus tandvärken dårå. Jag fick stå i DT:n all day long, rätt skönt faktiskt. Tycker om att stå där. Tråkigt bara att det inte sker alltför ofta i och med jag är kassachef, men jag tar varje chans jag får ;)

Imorgon ska jag träffa jennie-bus!! Ska ta en lunch med henne i stora staden. Efter det ska jag och bror åka till hans kompis i brunna och hämta World tour och guitar hero 3. Sen ska vi spela hela kvällen! :D sjuuukt najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0