Förkyld

Uuuuäääk!! Jag har blivit så jäkla äckligt förkyld. Jag har sovit bort i princip hela dagen och massvis med papper har gått åt för att kunna snyta mig. Bläh, inte okej! Jag mådde finfint igår när jag jobbade. Det gick ovanligt bra faktiskt. Fick stå i 2an med Daniz med Simone i ettan. Vi är guldteamet!  Efter min rast fick jag stå på BOP.en. Det blev lite mycket under rusningen men annars var det helt okej. Hjälpte köket med att packa och styra upp lite :)

Efter jobbet var jag påväg hem och började känna mig lite dålig. Pratade med älskling i telen samtidigt som är för nuvarande i Halmstad (åh, vill att han ska komma hem till mig nu) och spelar golf. Men han kommer hem igen på Söndag så det är lugnt! Nåja, jag fixade lite och sen kom Daniz över med cola och godis och vi hade filmkväll. Vi snackade lite skit och sånt också, mys! Men vid det här laget mådde jag faktiskt pyton och mina halsmandlar hade blivit jättesvullna, känns som om jag har två pingisbollar där haha. Gick och lade mig efter hon hade åkt. Imorse kunde jag knappt andas för jag var heltäppt i näsan och halsen var ännu sämre. Ringde restaurangen och sjukanmälde mig, kan knappast jobba i det här skicket. Så som sagt, har sovit större delen av dagen och kollat film.

Imorgon ska jag till mamma och pappa för att bo hos dom i helgen. På söndag kan jag äntligen hämta hem min älskling!

Puss och god natt på er! Måste försöka sova lite så jag orkar imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0