4

Idag fyller min och Adams kärlek 4 månader! Älskar den mannen som bara den <3

Hej hej hej hej!

Jag är en mycket glad och lycklig tjej, trots all smärta efter dagens arbete. Eller ja, jag klantade mig rätt rejält... Någon dum idiot hade varit uppe på vinden på jobbet och fällt upp stegen men lät bli att stänga igen vindsluckan, vem fan gör så kan man undra? Ja, det gör jag i alla fall. Jag hade superbråttom ut till torrlagret och av någon anledning så tittade jag inte rakt fram när jag gick utan kollade ner i golvet? haha. Nåja, så BAAAAM, gick jag in i vindsluckan och slog i huvudet. Nu har jag en redig och fin bula och huvudvärk... Känns inte helt okej alltså.

Saken gör ju inte bättre att jag inte har en mysig karl att pussa på ikväll. Känns mycket bättre då på något vis. Han ska agera partyprisse med vänner ikväll och jag ska upp tidigt imorgon och jobba. Sjukt tråkigt men det är inte så mycket man kan göra, får invänta morgondagen istället för då kan vi ses igen :)

Nu blir det att mumsa lite på min marabou och titta lite på film innan jag ska sova :) fniss!
 


Kommentarer
Postat av: Linda93

Är din pojkvän albino?

2010-04-26 @ 16:46:52
Postat av: Knegarn

Är du efterbliven? Jag undrar av samma anledning som du då förstås, inget illa menat såklart, puss på dig Linda.

2010-04-28 @ 01:34:13
URL: http://knegarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0